Tuesday, December 29, 2015

Nye projekter i 2016 - New Projects for 2016

Jeg har allerede fortalt om, at jeg gennem hele januar måned vil komme med oprydningsråd, der kan få orden i huset.
Yderligere vil jeg gentage eksperimentet fra sidste år med ikke at købe nyt ind til garderobe eller hjem i de første 3 måneder af året. Den gang sparede jeg 5.300 kr., og det gjorde mig faktisk til en meget mere bevidst forbruger.
Jeg vil også fortælle, hvilke ting jeg køber, og hvilke ting, jeg skiller mig af med ved slutningen af hver uge. Det sidste bliver der måske ikke så meget af, for jeg er allerede godt inde ved benet med hensyn til, hvad jeg ejer.
Jeg håber meget, at I har lyst til at følge med, og jeg hører gerne jeres kommentarer.

Når vi nu taler om forbrug - Dette er mit skrald fra julen! Bortset fra nettet. Skræmmende, ikke?
Talking about consuming - This is my trash from Christmas! Except from the tote. Scary, isn't it?

I have already told you, that I during January will give de-clutter advise, which can bring order to your house.
Furthermore I intend to repeat the experiment from last year about not buying anything new for my wardrobe or my home for the first 3 months of the year. Over that period I saved 710 Euro/ US dollars, and it made me a much more conscious consumer.
I will also tell you, which things I buy, and which things I let go of by the end of each week. The letting go of things will probably not be much, since I am already close to the bone concerning my belongings.
I sincerely hope, that you want to follow these projects, and I would love to hear your comments.

No comments:

Post a Comment