Wednesday, February 24, 2016

Fødselsdag er en god ting - Birthday is a Good Day

Jeg har aldrig fattet, at der er nogen, der ikke fejrer fødselsdag. Hvis ikke man skal fejre, at man er i live, så ved jeg da ikke, hvad der er værd at fejre?!

Det er ikke en gang middag, og jeg har fået mange hilsner allerede, og mine favoritpersoner har været her til morgen med morgenbrød, flag (hele mit hus er svøbt ind i flag), sang og dejlige gaver, og i aften er der middag ude i byen. Jeg føler mig så privilegeret.



I have never understood, that there are some people who don't want to celebrate birthday. If you shouldn't celebrate being alive, what else is worth celebrating?!

It is not even noon yet, and I have had a lot of greetings already, and my favorite persons have been here with Danish, flags (my whole house is wrapped in flags!), birthday songs and lovely presents, and tonight there is dinner out in town. I feel very fortunate.

No comments:

Post a Comment