Friday, February 19, 2016

Ny gammel stol - A New Old Chair

Jeg har i over 15 år haft et par konferencestole, som alle sidder godt i. For kort tid siden fandt jeg ud af, hvem designeren er, og lige før jul fandt jeg 2 mere. Når jeg en gang næste år bliver genhuset, skal de alle sammen ombetrækkes - måske bortset fra én, som er den eneste i læder.

I går gav jeg den en omgang lædersæbe, og den blev så flot.




I have for more than 15 years had a pair of conference chairs, which everybody love to sit in. Only a short while ago I found out, who the designer is, and before Christmas I found 2 more. Next year when I am rehoused, they will all be upholstered - maybe except one. The only one in leather.

Yesterday I gave it a leather soap wash, and it became so nice.

No comments:

Post a Comment