Wednesday, March 30, 2016

Præstationsangst - Performance Anciety

Så er jeg gået i gang med designet til min nye bog! Det giver mig krymmel i maven. Den slags, som jeg altid får, når jeg kaster mig ud i noget nyt, og som får mig til at kredse omkring opgaven rigtig længe - for tænk, hvis det ikke går!
Men nu kaster jeg mig ud i det med følelsen af
  • at jeg måske slet ikke kan få min ide kanaliseret ud af hovedet og ned på papiret
  • at jeg kommer til at lave det om 1000 gange
  • at jeg kommer til at ødelægge det hele
  • at min ide slet ikke kan realiseres
  • at ideen er alt for ambitiøs og
  • at jeg ikke er god nok til det, som jeg vil gøre nu.
Men jeg er i gang!

Et vue fra den anden side af arbejdspladsen
A view from the other side of the work space

Now I have started the design of my  new book! It gives me the shivers. The kind of shivers, which I always get, when I start at something new, and it makes me run around in circles for a really long time - because what if it doesn't work out!
But now I am starting with the feeling
  • that I might not be able to get my idea from my head down to the paper
  • that I will have to make 1000 attempts
  • that I will ruin it all
  • that my idea isn't possible
  • that the idea is way too ambitious, and
  • that I don't have the skills to do, what I am about to do.
But I have started!



No comments:

Post a Comment