Friday, April 15, 2016

Fejlkøb - Purchase Mistake

Der er ikke kommet meget over min dørtærskel i de seneste måneder, og men jeg har jo planlagt at forny noget af min sommergarderobe, så forleden faldt jeg for noget, jeg så i en reklame fra et postordrefirma. Jeg har prøvet postordre før, og jeg har ikke de mest fantastiske erfaringer med det.

Men jeg bestilte alligevel en blå blazer og en blå bluse med hvide striber.

Pakken kom i dag, og normalt kan man vel næsten ikke vente med at åbne og kigge. Det kunne jeg underligt nok godt. Men til sidst gjorde jeg det, og mine bange anelser slog til. Jakken er for lille og blusen er for stor, selvom begge dele var størrelse L, og måske var kvaliteten ikke helt, som jeg havde håbet på!

Jeg må indse, at jeg bare er nødt til at føle og prøve ting, før jeg køber!
Så tilbage i kassen med begge dele og afsted til posthuset!

Snart tid til hvide jeans - soon time for white jeans

Not much has been carried over my doorstep these last months, but I have planned to update some of my summer wardrobe, so the other day I fell for something, I saw in an ad from a post order company. I don't have the most brilliant experiences with post orders, but I tried it anyway.

I ordered a blue blazer and a blue top with white stripes.

The package came today, and normally you would open immediately and look. I didn't at first. But finally I did, and my fears were correct. The blazer was too small, and the top too big, even though both items were size L, and maybe the quality wasn't quite, what I had hoped for!

I have to realize, that I need to be able to feel and try things on, before I buy!
So both items went back in the box, and I am off to the post office!

No comments:

Post a Comment