Thursday, April 21, 2016

Sommertøjs-planen - The Plan for the Summer Wardrobe

Mit blogindlæg sidste uge fik mig til at tænke på, at jeg havde skippet det vigtigste trin for nye indkøb. Planen!
Noget af min sommergarderobe skal updates, men jeg har ikke helt overvejet, hvilke dele der skal erstattes.
Så nu har jeg bestemt mig for at vente, indtil tøjet skal i brug, så jeg kan se, hvad jeg rent faktisk har brug for.
Måske behøver jeg ikke noget?!


My blog last week made me think about, that I had skipped the most important step for new purchases.
The Plan!
Some items in my summer wardrobe have to be updated, but I haven't quite decided which ones.
So now I will wait, until I start using using, what I already have, so I can see, what I actually need.
Maybe nothing?!

No comments:

Post a Comment