Friday, May 20, 2016

Minimalisme og nips - Minimalism and Knick-Knacks

Der, hvor minimalismen ikke helt tager over for mig, er, at jeg har ganske få stykker nips, som jeg er meget glad for.

Jeg har længe tænkt på, hvordan jeg kan få dem 'frem i lyset', for ting skal ikke ligge gemt væk, hvis de betyder noget. De fortjener bedre. Og de skal heller ikke være spredt rundt omkring i huset. Nu tror jeg, at jeg har fundet løsningen.

Jeg har et gammelt tobaksskab, der tidligere har indeholdt mine CD'er, som jeg ikke har mere, da jeg lytter til musik på anden vis, så derfor skal det nu blive til mit 'udstillingsskab'.

Så nu skal jeg til glarmesteren og høre, om det kan lade sig gøre at få en glasdør sat i. (Det forventer jeg han kan!)

Senere vil jeg vise, hvilke småting, der er, som jeg er så 'blød' for.



The one point, minimalism doesn't take over for me, is, that I have a few pieces of knick-knacks, which means a lot to me.

For a long time I have thought about, how I could get them 'out in the open', because items, which means something, shouldn't be hidden away. And they shouldn't be spread all over the house either. They deserve better. Now I think, that I have found the solution.

I have an old tobacco cabinet, which earlier held my CDs, which I don't have any more, as I listen to music in another way, and therefore this will become my display cabinet.

So now I will go to the glazier to hear, if he can put a glass door in it. (Which I expect that he can!)

Later I will show you the items, which I am so soft about.

No comments:

Post a Comment