Friday, August 26, 2016

Åben for kommentarer - Open to Comments

Jeg havde besøg af en kær ven forleden dag, som fortalte, at jeg havde virkelig besværlig blog, når det kommer til at lægge en besked eller komme med en bemærkning!

Det anede jeg ikke! Sorry!

Men nu er det rettet, så jeg glæder mig til at høre fra flere af jer. Kom gerne med input og eventuelle ønsker om, hvad I savner eller vil have mere/mindre af.

Rigtig god weekend!

Mindste og største favoritperson (og en pind!) på skovtur. Der bliver talt om alvorlige ting!
Smallest and biggest favorite persons (and a stick!) on a walk in the forest. They talk about serious things!

A very dear friend visited me this week, and she told me, that I had a really annoying blog, when it comes to leaving a message or make a comment.

I didn't know that! Sorry!

But now it has been corrected, so I am looking forward to hearing from more of your. Please let me have your input, and if you have any wishes about things you miss, or things you want less or more of. please let me know.

Have a really nice weekend!

No comments:

Post a Comment