Monday, August 22, 2016

Display eller ej - On Display or Not

Jeg er - som nævnt før - ikke tilhænger af at have en masse ting stående fremme af mange årsager.

Det kan se flot ud at have f.eks. sine sko stående på hylder og det samme gælder for kreative sysler, hvor pensler og tusser står fremme.

Jeg har prøvet begge dele, og jeg vil ikke have sko stående fremme, fordi jeg synes, at de samler så meget støv - og at støve af er bestemt ikke en af mine hobbies.

Med hensyn til kreativiteten, arbejder jeg bedst af ved have de ting fremme, som jeg har gang i og at have resten gemt væk. For mig giver udsyn til mange ting uro, så jeg ikke kan koncentrere mig om det, som jeg er i gang med.

Men heldigvis er der ingen rigtige eller forkerte måder, og enhver af os må gøre det, der fungerer bedst.

Jeg kan supergodt lide at se det hos andre, men fordi jeg godt kan lide noget, betyder det ikke, at jeg vil gøre det hjemme hos mig.

Sådan vil jeg helst 'udstille'.
The way I want to display.

I am - as said before - not a fan of having a lot of things on display for several reasons.

It can look really nice having shoes on display on shelves, and the same goes for DIY stuff with decorative paint brushes and markers placed in holders.

I have tried both, and I don't want shoes on shelves, because I think that they collect so much dust - and dusting is no hobby of mine.

When it comes to creativity, then I work the best, when the things I am going to use are on the table, and everything else out of sight. A lot of things distract me, so I cannot concentrate about, what I have set out to do.

But luckily there are no rights or wrongs, and you should, what is functioning for you.

I love seeing it in other people's homes, but just because I like something, I don't have to introduce it in my own life.

No comments:

Post a Comment