Friday, September 30, 2016

Event den 13. oktober - Local Event October 13th

I øjeblikket går det meste af min tid med arbejde på et projekt, som har været i støbeskeen siden en gang i sommer. Det begynder at tage form nu, og i løbet af ganske kort tid vil jeg afsløre, hvad der sker. Det kommer til at foregå lokalt (ikke på bloggen), og det er en helt ny oplevelse for mig, så jeg løber lidt rundt i cirkler ind imellem, fordi der hele tiden sker noget nyt eller noget andet end forventet.

På en tur hjem fra et af mange møder mødte jeg efteråret. Indtil i forgårs var det sommer, og selvom det ikke blevet koldt endnu, har efteråret endelig vist sig. Så jeg tog en pause ved et plejehjem i byen og fotograferede lidt i parken.

Så rigtig god weekend - og smør en madpakke og gå ud og nyd naturen i stedet for at spise frokost i shoppingcenteret. Maden smager så meget bedre, når man sidder på en træstub!



These days most of my time is spent working on a project, which has been on the way since mid summer. It is beginning to look ok, and within a short time I will let you in on, what it is. It is a local event (not on the blog), and it is a totally new experience for me, so I am running a bit in circles from time to time, because something new or different than expected happens all the time.

On a trip from one of my many meetings I met Autumn! Until the day before yesterday it was summer, and even though it isn't cold yet, autumn has shown the colors. So I took a break in the park of a nursing home and took some photos.

Have a great weekend - go make a sandwith and step out in nature instead of eating lunch in a shopping mall. Food tastes so much better, when you sit in the forest!

No comments:

Post a Comment