Wednesday, November 30, 2016

Den lille detalje - The Small Detail

Somme tider skal der bare en lille detalje til at få et irritationsmoment til at forsvinde. I dette tilfælde drejer det sig om min taske, der altid lå og flød i gangen, som er meget lille.

Da jeg endelig tog mig tid til at få orden på det, tog det 5 minutter!

Jeg huskede svagt, at jeg havde gemt en gammel krog i kælderen, og det havde jeg! En meget fin messingkrog, som blev hængt op - og vupti, så så det hele meget bedre ud.

Somme tider skal der ikke så meget til, før der kommer orden i sagerne. Men det kan tage oceaner af tid at få taget sig sammen - hvilket bare er for dumt!





Sometimes it just takes a small detail to make a nuisance disappear. In this case it was my bag, which always was lying on the floor in the entrance, which is very small.

When I finally addressed the problem, it took 5 minutes to solve!

I vaguely remembered, that I had an old coat hook in the basement, and I had! A very nice brass hook, which was hung - and voila, everything looked much better.

Sometimes it doesn't take a lot to restore order. But sometimes it takes ages to take action - which is just too stupid!

No comments:

Post a Comment