Wednesday, November 16, 2016

Interview i avisen - Interview in the Newspaper

Vores lokale avis, Herlev Bladet, har været her og besøge mig. Det kom i stand, da jeg importerede The Minimalists film 'A Documentary about The Important Things' og viste den for første gang i Danmark.

Jeg holdt ved den anledning et foredrag, og efter filmen blev vist, var der mange spørgsmål. Det er rart at se, at der er en stigende interesse for at leve enkelt, og nu planlægger jeg at holde nogle foredrag i løbet af foråret.

Interviewet kom det det månedlige tillæg, der hedder 'Living', og det er altid sjovt at se, hvad en journalist får ud af det, man fortæller, og i det her tilfælde er jeg meget imponeret. Jørgen Nielsen tog ganske få notater, og alligevel har han citeret mig ordret! Dejligt med dygtige mennesker.



Our local newspaper, Herlev Bladet, has visited me. During the summer I imported the film A Documentary about The Important Things made by The Minimalists, and I showed it for the first time here in Denmark.

At the same event I made a talk, and after the film was shown, there were many questions. It is nice to see the interest for a simple life is growing, and I plan to make more talks some time early next year.

The interview was featured in the montly appendix called 'Living', and it is always interesting to see, if a journalist writes, what you tell, and in this case I am really impressed. Joergen Nielsen only took very few notes, and yet he has quoted me to the word. It is wonderful meeting talented people.

No comments:

Post a Comment