Friday, December 30, 2016

Ny begyndelse - A New Beginning

Der er mange meninger om nytårsforsætter, men er jeg totalt for! Jeg ved godt, at man kan begynde på noget nyt hvornår som helst, men der er nu noget særligt over et nyt år.

Selve dagen - den 1. januar - er i sig selv skøn. Jeg slapper af og hører/ser nytårskoncert fra Wien og senere skiløb, mens jeg fylder min kalender med fødselsdage og mål for noget som jeg vil arbejde på. Det gælder bl.a. de ting, som jeg gerne til opnå, lære og nyde i løbet af det kommende år.

Det første bliver mit januar-projekt, som jeg håber, at I har lyst til at deltage i. Det bliver et 'rydnings'-arbejde, der både omfatter det daglige liv, økonomi og byrden af for mange ting. Så hvis du har brug for mere luft, så hæng på! Jeg starter den 4. januar.

Så jeg vil sige tak for 2016 til alle jer, der har fulgt mig - og jeg håber, at vi kommer til at høre mere til hinanden i 2017. Så rigtig Godt Nytår. Jeg ønsker jer alle sammen det bedste år, I nogen sinde har haft!

Ingen kolde fødder denne vinter - No cold feet this winther

The are all kinds of opinions about New Year's Resolutions, but I am a fan! I know, that you can start something new at any time, but there is something special about a new year.

The day itself - January 1st - is in itself really nice. I relax watching the New Year's concert from Vienna, and later ski jumping on tv, while filling in birthdays in my new calendar. I am also including goals for new projects and things I want to learn, achieve and enjoy in the year to come.

The first thing will be my January project. It will be a 'cleaning'-job which will include questions about daily life, economy and the burden of owning too much stuff. So if you need more space in your life, then join me! It is starting January 4th.

I will take the opportunity to say thank you for being with me - and I hope to hear from you in 2017. So Happy New Year to you all. May you have the best year ever!

No comments:

Post a Comment