Friday, April 28, 2017

Gennemgang af stue - Living Room Tour

Min stue!

Her slapper jeg af, spiser, ser tv, læser, arbejder, har gæster. Det er aktivitets-centret. Jeg vil kommentere under billederne. Det er det letteste.

Er stilen perfekt? Er det til et boligblad? Vil andre kunne lide det? - Helt ærligt, så kan det ikke røre mig, at det ikke falder ind under god stil, eller noget som andre kan lide. Det er perfekt for mig, og det er vigtigt. For os alle sammen. At vi bygger et hjem op, som passer til vores livsstil. Som er nemt at holde, og som vi - os, der bor der - hygger os i. Så glem perfekt. Glem mode og trends. Vær ligeglad med, hvad andre synes.

Det er DIN hule!

Rigtig god weekend!

Min stue set fra køkkenet - My living room seen from the kitchen

Den 'alternative stol? Min stol brasede sammen for et års tid siden, og jeg ville ikke købe en ny, før jeg skulle flytte - men det trækker som tidligere fortalt ud. Så derfor sidder jeg (supergodt) i en Trip Trap altanstol indtil videre.

Det lille skab på væggen, som jeg arvede efter mine bedsteforældre, indeholder små minder, som egner sig til at blive udstillet. Alt andet har jeg som tidligere vist i en kasse i soveværelset.

The 'alternative' chair? Well, the old one broke (literally) approx. a year ago, and I didn't want to buy a new one, before I should move from here - which now again has been postponed, as I have told you earlier. So now I sit in a ourdoor Trip Trap chair (it is great!)

The small cabinet on the wall, which I inherited from my grandparents, holds small memomentos, which can be displayed. Everything else is in the box in my bedroom, as I have showed you.

Set fra sofaen. Mit tv skab, som også indholder en del fagbøger og mine fotoalbums. På reolen til højre står min lille undulat, Elvis. Kisten under reolen er også fra mine bedsteforældre. Den indeholder alle mine hobby-, tegne-, male-ting, gavepapir m.m. Se nedenfor.

Seen from the sofa. My TV cabinet, which also contains some books and my photoalbums. On the shelves to the right is my little budgie, Elvis. The chest below is also from my grandparents. It contains all my crafts materials, pensils, pens, gift paper etc. See below.

Det er rodet ud - men det er det egentlig ikke!
It looks kind of messy - but it really isn't!


Min udsigt - My view


Mit 'kontor'. På bakken har jeg alt, hvad jeg behøver til at arbejde. Den er let at flytte, når jeg skal dække op på bordet.
My 'office'. On the tray is everything I need to work. It is easy to move, when I have to set the table.

Udsigt fra vinduet. Jeg har overvejet at købe en kontorstol, men det bliver ikke pænt, og puden på stolen fungere godt. På reolen bagved har jeg min computer, kalender og notesbog, når jeg ikke arbejder.

My view from the window. I have thought about buying an office chair, but it will not look good, and the pillow on the chair works well. On the selves behind the chair I have my laptop, calendar and note book, when  I don't work.


My living room!

This is where I relax, eat, watch tv, read, work, have guests. It is the activity center. Jeg will comment under the photos. It is the easiest.

Is the style perfect? Is it like the living rooms in the magazines? Will others like it? - Honestly, I couldn't care less, if it is good style or not, if somebody likes it or not. It suits me perfectly, and that is important. For all of us. That we build a home, which fits our lifestyle. Which is easy to maintain, and which we - us, who live there - fell good about. So forget perfect. Forget styles and trends. Don't give a damn about, what other people thing.

Your home is your cave!

Have a nice weekend!

No comments:

Post a Comment