Monday, August 28, 2017

Familien først - Family First

I de kommende uger bliver min blogging måske lidt uregelmæssigt. Jeg plejer at blogge mandag, onsdag og fredag, men der kan komme noget i vejen.

For familien kommer først! Og favoritfamilien allerførst!

Jeg elsker at passe favorit-børnene, og jeg nyder det også i disse dage - dog med lidt malurt i bægeret. Grunden til at jeg er så involveret, som jeg er lige nu, skyldes, at Største Favoritperson har revet skulderen af led! Det er ikke spor sjovt, men langvarigt og bøvlet. Især når man har orlov, og den anden part ikke har mere orlov tilbage!

Men det klares også, og jeg er nu udnævnt til heldags-'opløfter'! En titel, jeg er meget stolt af!

Så hvis jeg ikke er på banen, når jeg plejer, så kommer der nok noget dagen efter!




During the next weeks the blogging might not be as normally on Mondays, Wednesdays and Fridays, which I try to do. But things can happen to change this.

Because family comes first! And the Favorite Family first of all!

I love to take care of the Favorite Children, and I also enjoy it these days - but that is mixed with a sour taste. Because the reason that I am so involved, as I am right now is, that Biggest Favorite Person has dislocated his shoulder! Not nice at all. Especially when he is the one, who is on paternity leave, and the other 'half' has no leave left!

But we will manage this too, and I have been promoted to 'up-lifter'! A titel I am very proud of.

No comments:

Post a Comment