Thursday, September 28, 2017

En dag skal jeg... - Some Day I'm going to...

Det kender vi vist alle sammen. De opgaver, som er ganske små, og som kan ordnes på et par timer, men som vi ikke får taget os sammen til at gøre.

Jeg fik skovlen under en af de ting for et par dage siden! Jeg kan næsten ikke få armene ned!

Mit gamle tobaksskab indholder mange små ting, som betyder noget for mig, men de er egentlig for små til at placere ude i 'fri luft', for hvis ting ligger i skuffer, så de ikke ses, tror jeg ikke på, at de reelt har så meget værdi. Man skal kunne se sine skatte. Så de bor i skabet.

Skabet er meget gammelt, og det er flækket på bagsiden, og det har jeg ikke tænkt mig at gøre noget ved. Men jeg ville male det indeni, så det var lettere at se, hvad der er i det.

Og endelig blev det gjort! Det er en fantastisk følelse, og når jeg så tænker på, hvor længe jeg har gået rundt om den opgave, forstår jeg det slet ikke. Det tog ingen tid. Det var ikke besværligt.

Det skulle bare gøres!


Som det var - As it was

 Før - Before

 Efter grunding - After 1st coat

Det pyntede! - So nice!

I think that we all know them. The tasks, which are quite small, and which could be done in a couple of hours, but which we never get around to do.

I nailed one of those tasks the other day! I cannot stop cheering!

My old tobacco cabinet contains a lot of small things, which means something to me, but they are to small to place out 'in the open'. Because if stuff is hidden away in drawers, I don't believe, that they really mean that much. You should be able to see your treasures. So they live in the cabinet.

The cabinet is very old, and the back is split, but I am not going to do anything about that. But I wanted to paint it inside, so it was easier to see, what it contains.

So it has finally been done! It is a great feeling, and when I think about, how long I have been running around it without doing anything, I don't understand it. It took no time. It wasn't a big job.

It just had to be done!

2 comments:

  1. WOW hvor er det blevet flot! Det er så utroligt lidt, der skal til egentlig. Jeg er stadig helt vild med det antikke køkkenskab, jeg lavede om til et gulvskab for et par år siden. Det havde stået og ventet i garagen i årevis og så tog det kun 2 dage at få det til at ligne en million :-)
    Tillykke med det fine nye skab :-D

    ReplyDelete