Tuesday, September 12, 2017

Mine UGG sneakers - My UGG Sneakers

Somme tider foretager man et overvejet indkøb, der alligevel ikke falder helt rigtig ud! Eller det er i hvert fald hvad jeg har gjort.

For nogen tid siden købte jeg et par pudderfarvede UGG sneakers, som jeg stadig synes er helt fantastiske. Planen var at købe et par sorte bukser, der havde en stribe ned langs siden i akkurat samme farve, og jeg følte, at det var super gennemtænkt, og jeg skulle bruge outfittet til en speciel anledning.

Mine sneakers blev købt først, og da tiden kom til at købe bukserne, og jeg prøvede dem, fandt jeg ud af, at de ikke fandtes i den længde, jeg bruger, og på det tidspunkt var returneringstiden på mine sneakers overskredet.

Siden har jeg forsøgt at tage dem i brug, men det er ikke rigtig lykkedes, fordi det enten har været for varmt eller for vådt!

Så lige nu er det store smil over planlagte gode indkøb blevet lidt til en grimasse! Måske kan man også i bagklogskabens lys spørge sig selv, om hvor fornutigt det er at købe et par pudderfarvede ruskinds-sneakers!

Jeg tror, at svaret er:

  1. Køb kun dyrt, hvis det er klassikere. 
  2. Hvis det er en trend, så køb kun småting.
  3. Og køb aldrig ind til specielle anledninger. Brug det, du har.
Men jeg synes stadig, at de er flotte, så måske næste forår...!



Sometimes you can make totally planned purchases, which don't come out right anyway. Or at least that is, what I have done.

Some time ago I bought a pair of nude colored UGG sneakers, which I still think are fantastic. The plan was to buy a pair of black pants with a stripe in the exact same color down the leg, and I really felt, that I had thought this through. I would wear the outfit for a special occation.

I bought the sneakers first, and when the time came to buy the pants, I tried them on and found that they were too short for me, and at that point the return time for the sneakers had passed.

Since then I have tried to wear them with others pants and jeans, but it hasn't really worked out, because the weather has been too warm or too wet!

Right now the satisfaction of having planned good purchases has sort of become a disappointment! In hindsigth you can ask yourself how sensible it was to buy a pair of nude suede sneaker.

I suppose the answer is:

  1. Only invest your money in classics! 
  2. Only buy the small stuff  when it is a trend!
  3. Never buy anything for 'special' occations. Use what you have!
But I still think, that they are cute, so maybe next spring...?

No comments:

Post a Comment