Thursday, September 7, 2017

Nu er det efterår! - Now It Is Autumn

Så kom efteråret for alvor. Det er lidt koldt, og det regner, men tøjmæssigt er det min yndlings-sæson.

Så i går planlagde jeg at lægge sommertøjet væk, og jeg blev godt nok lidt overrasket, for der var næsten ikke noget at lægge væk.

Min hvide skjorte og mine t-shirts bruger jeg året rundt under sweaters, trøjer og jakker, så de bliver oppe.

Så alt jeg lagde væk var 3 par korte bukser og et par shorts. Ikke andet! Det er første gang jeg har oplevet en tøjrydning, som varede 5 min.

Det er en god fornemmelse, og nu skal jeg til at gennemgå vintertøjet for at se, om der er mangler, eller om der er tøj, der ikke passer eller er blevet for 'ynkeligt'.

Jeg er ved at udarbejde en vinter-ønskeliste, men den kommer jeg tilbage til.





Now Autumn came! It is a bit cold, and it is raining, but when it concerns clothes this season is my favorite.

Yesterday I planned to put away my summer clothes, and I got a bit surprised, because there was almost nothing to put away.

My white shirt and my t-shirts are all-year-around items for me, as I use them underneath sweaters, cardigans and jackets, so they stay, where they are.

So all I put away was 3 pairs of short trousers and a pair of shorts. Nothing else! It is the first time that I have experienced, a clothes packing which lasted 5 minutes!

It is a good feeling, and now I will go through my winter clothes to see if I need some items to make it cohesive, and if there is anything which doesn't fit or look too 'pathetic'.

I am working on a wish list for winter, and I will come back with that.

No comments:

Post a Comment