Wednesday, March 7, 2018

Det må være forår! - It must be Spring!

Ellers får man vel ikke LYST til at vaske skuffen under komfuret af, vel?
Eller at vaske tæpper, der hører til i Favorit-børnenes croozer, vel?
Eller at støvsuge og vaske klædeskabet af?

Det må være forår til trods for, at der ligger en masse beskidt sne, og at de har lovet, at der kommer mere sne i dag! Der må bare være forår på vej, når man kan finde energi til sådan nogle ting.

Jeg har med vilje ikke taget billeder af komfur-skuffen, før jeg rengjorde den! Den var jeg ikke stolt af.

Nu mangler jeg bare køleskabet, som dog må vente, for når jeg har spist frokost, skal jeg ind til byen og købe fødselsdagsgaver til to af mine favoritmennesker, som har fødselsdag med 7 dages mellemrum. Den første på mandag :-)

Hvis energien ikke er aftaget i morgen, så er det forår!

Alle billeder taget med min telefon - All photos taken with my phone

Da jeg startede - When I started...

- og resultatet, som I ikke kan se meget af, men det kan jeg!
- and the result, which you cannot see much, but I can!

Otherwise you don't WANT to wash the drawer underneath your stove, do you?
Or wash the blankets, which belong in the Favorite little ones' croozer, eh?
Or to vacuum and wash the clothes closet?

It must be Spring in spite of that there still is a lot of dirty snow lying around, and that they have promised, that more will come today. Spring just have to be on the way, when you can find energy for such things.

Intentionally I haven't taken before-photos of the stove drawer, before I cleaned it! I wasn't exactly proud of it.

Now I only want to clean the fridge, though that has to want, because when I have eaten lunch, I am going into town to buy birthday presents for two of my Favorite persons, who has birthdays on the next 2 Mondays :-)

If the energy hasn't declined tomorrow, then it is Spring!

No comments:

Post a Comment