Friday, May 11, 2018

Nu er jeg på instagram - I am on Instagram

Ja, som så mange andre har jeg nu meldt mig ind i Instagram klanen, så det er jo ikke den store sensation. Men jeg har overvejet det længe, og nu er det altså sket. Der er hele 6 feriefotos på! De er fra vores miniferie i Cordoba, hvor der var smukt og varmt!

Jeg har tøvet, fordi jeg ikke rigtig har den skarpeste plan om, hvordan jeg vil bruge den. Men jeg vil lægge nogle af de fotos op, som ikke er relevante for bloggen, da jeg fotograferer en del og længe har ønsket at offentliggøre dem.

Bloggen er  mit hjertebarn, og det er jo ikke helt i ånden af minimalisme at sprede sig, men det skal prøves!

Vær sød at give mig lidt tid til at komme i gang. Jeg er ny, men kig ind en gang imellem og kom gerne med kommentarer.

Jeg er på @kielnielsen.



Well, like so many others I have joined the Instagram tribe, so it is not that big a sensation. But I have considered it for a long time, and now it has happened. Now there is 6 holiday photos there from our mini holiday in Cordoba, where it was warm and beautiful!

I have be a bit hesitant about this, because I don't have the sharpest plan about, how I will use it. But I will post some of the photos I take, which aren't relevant for this blog, as I do take other kinds of photos and for a while have wanted to publish them.

I will still write this blog, which is close to my heart, and it isn't quite in the spirit of minimalism to spread yourself, but it has to be tried!

Please give me a bit of time to get started. I am new in this game. Take a look now and again and do comment, if you want to.

You can find me on @kielnielsen.

No comments:

Post a Comment